Preporuke
i lično mišljenje potrošača
su najbolji oblici oglašavanja,
jer ulivaju poverenje.
Zašto Preporuke
70% potrošača veruje oglasima sa preporukama drugih potrošača,
ali samo 10% potrošača veruje oglasima bez preporuka.
88% potrošača čita online preporuke drugih potrošača i tako procenjuju kvalitet proizvoda.
39% potrošača redovno čita preporuke drugih potrošača.
12% potrošača ne čita preporuke.
Skoro 9 od 10 potrošača čitaju online preporuke da provere kvalitet lokalnog biznisa,
a 39 % to čini redovno.
U proteklih nekoliko godina jasno se pokazuje koliko je redovnije čitanje komentara, a potrošači jasno ističu potrebu za kontaktom sa lokalnim preduzećima da saznaju više detalja, što opet jasno pokazuje da je veoma važno aktivno upravljati svojom online reputacijom.
85 % potrošača kaže da čita do 10 komentara
67 % potrošača kaže da pročita do 6 komentara
7 % potrošača kaže da pročita više od 20 komentara
Za 7 od 10 potrošača, pozitivne kritike ulivaju poverenje. Ovo naglašava koliko je to važno za lokalni biznis, a jasno je da menadžment reputacija je nešto što se ne može ignorisati. Negativne kritike će stalno direktno uticati na kupce i prihod kompanije, a samo 1 od 10 potrošača ne obraća pažnja na mišljenja drugih.
72 % potrošača misli da pozitivni komentari donose više poverenja u lokalni biznis
10 % potrošača ne obraća pažnju na komentare
Pre kupovine pročitajte preporuke potrošača o firmama čije proizvode ili usluge tražite. Takođe, napišite i Vi svoju preporuku za bilo koju firmu čije ste proizvode i usluge koristili kako bi i drugi potrošači saznali koje firme nude najbolje za njih.
Podelite i Vi svoje mišljenje sa drugima,
napišite preporuku!